1. Kuulan õpetajat, aga kuulan ka oma klassikaaslasi ning ei sega jutule vahele.
2. Räägin eesti keeles. Kuigi eesti keelt alles õpime, siis püüame kasutada nii palju eesti keelt kui oskame. Kõigepealt välja palumised, teretamised ning muud viisakusväljendid. Kuid tasapisi ka küsimused õpetajale. Iga eesti keeles räägitud lause saab kiidetud.
3. Tõstan kätt. Praegu on sellega meil kõige rohkem probleeme, sest ikka tahaks ju üle klassi hüüda: "Valmis" või "Kõik". Harjutame vaikselt käe tõstmisega märku andmist.
4. Olen hea sõber. Ei ütle teistele halvasti, ei löö ega tee haiget. Rühmatöödes ning paaristöödes harjutame kõigiga koostööd tegema.
5. Teen koduseid ülesandeid. Siia saame oma nimesildid panna tunni alguses kui kodused ülesanded on tehtud.
Iga tunni algul vaatame ühte punkti ning tunni jooksul saavad lapsed panna oma nimesildid, kui on reeglit täitnud. Kõik tahavad oma nime muidugi näha ja pingutavad selle nimel. Eks esialgu tuleb ka meelde tuletada, aga piisab reegli näitamisest ning lapsed teavad, et tuleb kuulata vaikselt või kätt tõsta mitte hüüda üle klassi.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar